Acesta este doar un rezumat, hotararea poate fi gasit aici
La apelul nominal, făcut în şedinţa publică, se prezintă reclamantul-parat, personal,
legitimat cu CI, datele de identificare fiind consemnate inc ietul grefierului de şedinţa şi s stat de avocat, cu împuternicire avocaţială la dosar (f.29) şi par ata-reclamanta, personal, legi i ata cu CI, datele de identificare fiind consemnate În caietul grefierului de şedinţa şi asistat de avocat, cu împuternicire avocaţială la dosar (f.38), lipsind autoritatea tutelară.
Procedura de citare este legal îndeplinită.
S-a făcut referatul cauzei de către grefierul de şedinţă care învederează instanţei faptul
că s-au depus la dosarul cauzei rapoartele de evaluare psihologică,
La interpelarea instanţei, părţile declară că au luat cunoştinţă de conţinutul eval a ilor
psihologice.
Reclamantul-parat, prin avocat, precizează că este de acord cu programul de personale propus de către parata, cu două mici modificări: prima modificare o priveşte fata că solicita stabilirea alternativă a weekend-urilor, un week-end la tata şi unul la mama.
Instanţa pune în vedere părţilor ca regulă constă în faptul că primul weekend este impar
iar cel de-al doilea este păr.
În şedinţa publică din date de ___ , reclamantul parat a despus la dosarul cauzei cerere modificatoare în sensul încuviinţării de către instanţă a unui program de legături personale cu minoră ___ , după cum urmează: Pe durata anului de cursuri şcolare:
- În fiecare săptămână, începând de luni, cu luarea minorei de la unitatea de învăţământ la sfârşitul orelor de curs şi până miercuri de la începutul orelor de curs, cu aducerea minorei la unitatea de învăţământ.
- La sfârşit de săptămână a tuturor săptămânilor pare ale anului, începând de vineri după terminarea orelor de curs şi până duminică , ora 19:00, cu obligaţia reclamantului de a o duce pe minoră la domiciliul mamei.
a. Pe duratele vacantelor şcolare astfel cum sunt ele stabilite de Ministerul Educaţiei:
- În vacanţa de vară: în mod egal, alternativ, în prima jumătate a fiecărei luni din componenţa vacanţei de vară în anii pari, iar în anii impari în a doua jumătate a fiecărei luni din componenţa vacanţei de vară;
- În vacanţa de primăvară: În anii pari în prima jumătate a vacanţei de primăvară, în anii impari în a doua jumătate a vacanţei de primăvară.
- În vacanţele inter semestriale: în anii impari, în prima jumătate a vacantelor, iar în anii pari în a doua jumătate a vacantelor.
- În vacanţa de iarnă: în anii impari, în prima jumătate a vacanţei de iarnă, iar în anii impari în a doua jumătate a vacanţei de iarnă.
Instanţa atrage atenţia părţilor că pe viitor să respecte anumite obligaţii ce le revin în calitate de părinţi, pentru a răspunde corespunzător nevoilor minorilor, corespunzător recomandărilor psihologilor desemnaţi de către instanţă, în rapoarte de evaluare efectuate pentru a nu prejudicia în mod iremediabil relaţiile dintre membrii familiei.
Pentru considerentele de mai sus expuse instanţă va admite în parte cererea principală şi cererea reconvenţională.
Instanţa stabileşte că modalitatea de păstrare a legăturilor personale dintre părinţi şi minori, să se realizeze după următorul program:
- în fiecare săptămână de vineri la sfarsitul orelor de şcoală şi până luni la începutul orelor de şcoală, copii vor petrece timp alături de fiecare părinte, în săptămânile pare, alături de mama, iar în săptămânile impare, alături de tata;
- în fiecare saptamana, zi de marţi, de la sfârşitul orelor de şcoală şi până la a doua zi la începutul programului şcolar, ambii copii vor petrece timp alături de mama, iar în fiecare zi de joi în acelaşi interval oral, vor petrece timp alături de tata;
- în perioada vacanţei de vară copiii vor petrece timp împreună cu fiecare părinte, câte două săptămâni alternative, în anii pari, copii vor începe vacanţă la tata, în primele două săptămâni ale fiecărei luni din vacanţă şi cu mama în ultimele două săptămâni a fiecărei luni din vacanţă, iar în anii impari cu mama în primele două săptămâni ale fiecărui luni din vacanţă şi cu tatăl în ultimele două săptămâni ale fiecărei luni din vacanţă
... ( continuare în link-ul ataşat mai sus ) ...
legitimat cu CI, datele de identificare fiind consemnate inc ietul grefierului de şedinţa şi s stat de avocat, cu împuternicire avocaţială la dosar (f.29) şi par ata-reclamanta, personal, legi i ata cu CI, datele de identificare fiind consemnate În caietul grefierului de şedinţa şi asistat de avocat, cu împuternicire avocaţială la dosar (f.38), lipsind autoritatea tutelară.
Procedura de citare este legal îndeplinită.
S-a făcut referatul cauzei de către grefierul de şedinţă care învederează instanţei faptul
că s-au depus la dosarul cauzei rapoartele de evaluare psihologică,
La interpelarea instanţei, părţile declară că au luat cunoştinţă de conţinutul eval a ilor
psihologice.
Reclamantul-parat, prin avocat, precizează că este de acord cu programul de personale propus de către parata, cu două mici modificări: prima modificare o priveşte fata că solicita stabilirea alternativă a weekend-urilor, un week-end la tata şi unul la mama.
Instanţa pune în vedere părţilor ca regulă constă în faptul că primul weekend este impar
iar cel de-al doilea este păr.
În şedinţa publică din date de ___ , reclamantul parat a despus la dosarul cauzei cerere modificatoare în sensul încuviinţării de către instanţă a unui program de legături personale cu minoră ___ , după cum urmează: Pe durata anului de cursuri şcolare:
- În fiecare săptămână, începând de luni, cu luarea minorei de la unitatea de învăţământ la sfârşitul orelor de curs şi până miercuri de la începutul orelor de curs, cu aducerea minorei la unitatea de învăţământ.
- La sfârşit de săptămână a tuturor săptămânilor pare ale anului, începând de vineri după terminarea orelor de curs şi până duminică , ora 19:00, cu obligaţia reclamantului de a o duce pe minoră la domiciliul mamei.
a. Pe duratele vacantelor şcolare astfel cum sunt ele stabilite de Ministerul Educaţiei:
- În vacanţa de vară: în mod egal, alternativ, în prima jumătate a fiecărei luni din componenţa vacanţei de vară în anii pari, iar în anii impari în a doua jumătate a fiecărei luni din componenţa vacanţei de vară;
- În vacanţa de primăvară: În anii pari în prima jumătate a vacanţei de primăvară, în anii impari în a doua jumătate a vacanţei de primăvară.
- În vacanţele inter semestriale: în anii impari, în prima jumătate a vacantelor, iar în anii pari în a doua jumătate a vacantelor.
- În vacanţa de iarnă: în anii impari, în prima jumătate a vacanţei de iarnă, iar în anii impari în a doua jumătate a vacanţei de iarnă.
Instanţa atrage atenţia părţilor că pe viitor să respecte anumite obligaţii ce le revin în calitate de părinţi, pentru a răspunde corespunzător nevoilor minorilor, corespunzător recomandărilor psihologilor desemnaţi de către instanţă, în rapoarte de evaluare efectuate pentru a nu prejudicia în mod iremediabil relaţiile dintre membrii familiei.
Pentru considerentele de mai sus expuse instanţă va admite în parte cererea principală şi cererea reconvenţională.
Instanţa stabileşte că modalitatea de păstrare a legăturilor personale dintre părinţi şi minori, să se realizeze după următorul program:
- în fiecare săptămână de vineri la sfarsitul orelor de şcoală şi până luni la începutul orelor de şcoală, copii vor petrece timp alături de fiecare părinte, în săptămânile pare, alături de mama, iar în săptămânile impare, alături de tata;
- în fiecare saptamana, zi de marţi, de la sfârşitul orelor de şcoală şi până la a doua zi la începutul programului şcolar, ambii copii vor petrece timp alături de mama, iar în fiecare zi de joi în acelaşi interval oral, vor petrece timp alături de tata;
- în perioada vacanţei de vară copiii vor petrece timp împreună cu fiecare părinte, câte două săptămâni alternative, în anii pari, copii vor începe vacanţă la tata, în primele două săptămâni ale fiecărei luni din vacanţă şi cu mama în ultimele două săptămâni a fiecărei luni din vacanţă, iar în anii impari cu mama în primele două săptămâni ale fiecărui luni din vacanţă şi cu tatăl în ultimele două săptămâni ale fiecărei luni din vacanţă
... ( continuare în link-ul ataşat mai sus ) ...
ref.[ngo3770]
Colectivul ARPCC
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu